Playlist at the moment - #1

donderdag, december 03, 2015

Jullie kennen dat wel, je zit een beetje door de spotify hitlijsten te scrollen en klik je een liedje aan met een goede titel. En daar hoor je het, jouw lievelingsliedje! Snel toevoegen aan je afspeellijst en de komende week non-stop luisteren. In deze nieuwe serie ga ik jullie al mijn liedjes laten horen die ik non-stop luister, Enjoyyy!

Op dit moment heb ik 16 nummers in mijn afspeellijst genaamd HOMEWORK LIST staan. Ik weet alleen niet of dit precies een compliment is voor de artiesten dat ik ze luister tijdens zoiets stoms als huiswerk. Ik ben zelf best wel fan van remixes en die zie je ook veel terug in mijn lijst.


Zo dat waren ze al weer. Voor het gemak heb ik een linkje bij elk liedje geplaatst zodat als jij hem wilt beluisteren je er even op kan klikken! Ik wil hiervan een serie maken dus zet even in de comments of je dit een leuke serie zou vinden. 

Love, Cynthia

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts